fredag 18 januari 2008

2 timmars sömn

Jaha, då sitter man här igen. Inatt blev det 2 timmars sömn. Så härligt det ska vara att vara gravid! Förbannade krypningar som inte vill försvinna helt!

jag kan bli så förbannad på M där han ligger o sover i godan ro, inte ens medveten om att ja är vaken. Vill bara skaka i honom så han vaknar och inte kan somna om. Känner mig så ensam på natten,vill ha någon att ligga och prata med. Tacka vet ja syster som oftast är inloggad på msn det mest konstiga tiderna på dygnet, då har jag iaf någon att prata med. Men det är så orättvist!
Det är ju nu om någon gång jag skulle behöva få sova, för det blir ju automatiskt jag som är vaken med bebis när ja måste amma om natten eller bara vara där för snuttning. Hungrig ungefär var tredje timme dessutom, kan inte äta nå större mängder men ja måste äta något hela tiden känns det som, så det blir många små utspridda mål om dagen. Ja, just nu är det inte speciellt romantiskt o härligt att vara gravid. Usch o fy. Kom ut lilla du!

Inga kommentarer: