torsdag 24 januari 2008

Duktig

Dagen började så fint med kramp i vaden, flög upp ur sängen och försökte andas men insåg snabbt att det var lönlöst för den jädrans förkylningen har stockat igen min näsa. Mysig start på dagen. Helt sjukt hur täppt jag är i näsan, tror inte bara det beror på förkylningen, säkert en annan graviditetsgrejj. Tur att jag knarkar nässpray, annars hade jag inte överlevt.

Känner mig riktigt duktig, har fixat med arbetsgivarintyg för att få fortsatt a kassa utbetalt den sista månaden innan jag går på FP. Bokat tid för att skriva faderskapsintyg, kollat upp försäkringen på hunden samt skickat in moderskapsintyget till FK och kollat upp tid för vaccination av hunden. Nu är jag trött.

Kan hända att jag har fått feber, känner mig helt dåsig i huvet och ont i kroppen och är varm. Kanske ska ta mig ner till soffan med hunden och vila. Eller ska ja dra mig ut i ovädret (STORMEN) och rasta honom först? han är nämligen inte alls förtjust i att vara ute på vintern, så detta väder är inte någon favorit..får se hur jag gör..kanske väntar utifall dom kommer och plogar så man kan gå.

Tjohej.

1 kommentar:

Anonym sa...

tusan vad du varit produktiv =) Det är lika att ringa om alla såna saker när man en gång är i gång. Vad tungt det låter att det bökar med andningen. Hoppas det släpper snart. Kram på dig