onsdag 6 februari 2008

Husfru

Känner mig så huslig, tvättat hela dagen, lagat en god middag,diskat undan och ska nu renbädda sängen med våra nya sängkläder. Har dock upptäckt att vi inte äger några vita underlakan, hur är det möjligt! Vi har bara haft sängkläder i olika färger så inga har krävt vita lakan till, men nu ser ja ju att vi behöver det till våra nya. Men usch så trist att lägga pengar på, hatar att köpa sängkläder. Det är så dyrt.

Det är klappat och klart, imorgon ska jag få träffa Rafael. Den lille kämpen! Kommer inte våga hålla i honom ju!

Just nu känns det som att jag har tio grodor i magen som studsar omkring,magen rör sig konstant. Allt detta i samband med den där envisa värken i magen som jag nu haft sedan förra veckan. Nu ska jag återgå till min husfru roll och påbörja renbäddningen av sängen, sen får jag se vad jag tar mig an för husfru projekt.

Inga kommentarer: