söndag 3 februari 2008

Nattsudd

Snart måndag. Sitter här med en macka o ett glas juice. Ikväll kom Hanna, Anders och Walter förbi en sväng. Han är för söt Walle alltså, lilla charmtrollet. Gick till OK med M och hunden ikväll för att hämta ut mitt paket från HM. Behåller tre saker av fem. Två linnen som jag tror inte alls kommer sitta fint sen skickar jag tillbaka. Imorgon vankas det besök hos barnmorskan, får se vad vågen stannar på. Spännande! Tror jag ligger på +16 el. 17 kg kanske. Tror magen börjat sjunka lite nu, det KÄNNS iaf som att den hänger ner på benen. Varje kväll kommer molvärken, det känns även som ett rejält tryck neråt. Som att bära omkring på en vattenfylld ballong. Väntar bara på att slemproppen ska komma, varje gång man går på toa så kollar man lite extra i toastolen! Känns som att jag har en ailien i magen som vill komma ut genom skinnet när den rör på sig, inte alls speciellt mysigt längre. Sitter och vrider på mig när den bökar runt därinne, sååå oskönt!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Godnatt.

Inga kommentarer: