onsdag 13 februari 2008

Sådärja, så var man tillbaka igen. Gjort ctg kurva, bm såg mina värkar o tyckte dom såg "bra" ut "Fler såna starka så ska du se att du snart har din bebbe". Hon kände även efter hur öppen jag var, dock bara drygt 1½ cm. Men livmodertappen var helt utplånad så nu var det inte länge kvar. Innan helgen är slut så är vi tre, sa hon. Fick även veta att OM jag skulle gå omkring med dessa värkar ända in i slutet av helgen så skulle vi disskutera igångsättning i form av hinnspräckning och värkstimulerande dropp då det är rätt så jobbigt för kroppen att ha såna värkar utan att nått händer. Men det skulle nog inte behövas med tanke på hur det såg ut nu. Så lite mer hopp fick man ju näör vi lämnade sunderbyn. Fick med mig en sovdos så ja får sova lite inatt. Kan behövas, om värkarna ska fortsätta vara såhär starka och smärtsamma så kommer jag ju ta livet av mig inatt. Kanske att denna sovdos får värkarna att komma än mer så det verkligen sätts igång typ imorgon. Vore fint.

Nu ska ja gå och duscha, sen ta mina piller så jag förhoppningvis somnar. Godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En liten envis bebbe ni har=) Hur som helst så är allt de onda värt de, ni har nått underbart snart! Hoppas du kan sova nu och att liten behagar att komma ut snart!/ ida, nikke o melvin

Anonym sa...

vilken liten envis. blir nog en stark liten vilja. hoppas du fått sova inatt så du är lite utvilad när det sätter fart. kramar o blåa tumar från oss