tisdag 26 februari 2008

Uppdateringar från nattens bravader. Emmy har skrikit och gormat heeeela natten i princip. Hon har väl kunnat få lugn o ro i en timme kanske då hon lyckats klämma ut lite skit. Testade ha henne i easyhugen en timme också, hon var vaken men nöjd och jag var dö trött. Bröstet tog hon lite då och då, men hade ingen ro att ligga där. Hela gårdagen kändes det som att jag gick omkring och blottade brösten för jag visste aldrig när hon var redo att äta, försökte lite titt som tätt eftersom hennes kroppsspråk verkligen visade på att hon var hungrig. Kände mig som värsta mjölkkossan...

Hon har sovit lite på morgonen iaf, så nån timme har vi lyckats skrapa ihop. Bara det att det inte är på natten tyvärr. NU sover hon iaf och jag ska passa på att sminka mig, käka frukost och hitta nå gamla icket gravidtrasor i garderoben som jag kanske får på mig.Hejs!

Inga kommentarer: