fredag 28 mars 2008

Gumman ligger och sover i soffan. Hon somnade i min famn medans vi såg på tv, så mysigt. Snart kommer M hem från jobbet. Blev en lång dag idag för honom, han skulle egentligen sluta 16.30 men slutade 18.30 istället. Tanken var att vi skulle äta något gott till middag tillsammans men jag blev så hungrig och kunde inte vänta tills han slutade. Så han får väl äta nått snabbt och enkelt istället, jag tog resterna från gårdagen.

Idag hängde vi på Elin och Alex in till stan, så skönt väder att promenera i. Har desstuom hunnit med en lång promenad med hunden imorse också så jag har varit riktigt duktig och jag har inte heller ätit något onyttigt idag! Fast å andra sidan så är kvällen inte över än....
M jobbar imorgon också så jag vettetusan vad vi ska hitta på. Kanske blir en slö dag hemma eller bara ut på en promenad om det är lika fint väder imorgon. Eller förslag någon?

Inga kommentarer: