söndag 30 mars 2008

idag har det inte varit någon bra dag för våran lilla tös. Vi klev upp ganska tidigt tillsammans med M som skulle och jobba kl 10, sen gjorde vi oss iordning för att umgås lite med Hanna,Anders och Walter där vi fikade och lekte lite. Mysigt att träffa dom igen, var ett tag sen pga av sjukdom,jobb och resor. Emmy har hållt sig vaken större delen av dagen, tagit små korta powernaps och däremellan varit grinig o tjorvig. När vi kom hem vid 16 tiden så trodde jag att hon skulle lyckas komma till ro men inte det nej, grinigheten fortsatte och först vid åtta tiden har hon lyckats somna i babyskyddet som vi gungat frenetiskt. Får väl se hur kvällen fortlöper om det fortsätter vara sura miner. Imorgon är iaf M ledig så vi kan båda hjälpas åt under natten om det skulle behövas.

Har suttit och kollat på ikeas hemsida och är sååå sugen på att börja inreda Emmys rum. Men det blir inte förräns vi kan ta ner datorn o allt till källaren dock. Så jag får väl vänta tills sommaren.

Nu är jag nere i samma vikt som innan graviditeten. Ska dock försöka lyckas ta mig strax under 60. Tjooo! Kan dock inte ha nått av mina gamla par jeans. Suck. Nu ska jag gå ner och se lite tv tillsammans med de mina.

1 kommentar:

Anonym sa...

o vad roligt med vikten! Bra jobbat, själv har jag massor kvar! Babygymmet köpte vi på barnens hus. Bara 99 kronor och så kan man ta lös alla sakerna så att de kan leka med bara dem. Tycker det är ett fynd och Tilde verkar gilla det!