måndag 21 april 2008

blablabla

Gumman är fortfarande förkyld, men ögonen har slutat rinna. Bra det. I lördags tog vi oss ut till stugan en sväng efter M jobbat klart. Grillade och bastade. Supermysigt! Idag (söndag) så gick vi en sväng till stan med Elin och Alex men det blev inte mycket tittande för min del så Emmy vägrade sova mer än då vi promenarade utomhus och när vi kom hem vid 14-15 så var hon såååå övertrött så hon bara skrek mest hela tiden tills, ja ungefär 23 då hon somnade. Hannt vara förbi hos Robin o Liisa en sväng också då hon fyllde år idag, fikade lite tårta och bulla.

Imorgon så ska vi träffa moster Lisa, se om vi lyckas ta oss in till stan och kanske hitta nått fint åt mig. Dock så känner jag mig inte alls motiverad då jag bara ser fel på min kropp hela tiden nu, är inne i en svacka. suck. Inget passar och när det väl gör det så är dom inte direkt amningsvänliga.

Hoppas morgondagen blir bättre för E. Jag har haft ont i huvudet större delen av dagen då hon grinat så fasligt av övertrötthet. M jobbar mycket nu, iofs bra för ekonomin men jag känner att jag går i bitar snart av utmattning och pengar ÄR inte det viktigaste. Vill ha honom hemma liiite mer än nu, 225 timmar/månad är inte normalt att jobba...Nu ska ja sova. godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen aning. Chansat på nåra storlekar större än vad jag brukar ha, innan jag vart gravid. Tror mina höfter är bredare nu nämligen. Får väl se om dom passar ;)
Kunde ha ett par av mina gamla jeans igår, fast dom satt tightare än dom gjort innan, så tror den storlek jag beställde va bra. Meeeen det är ju så olika så man vet aldrig :)