söndag 29 juni 2008

Snart dags!

Så, vad har hänt idag då. Vi började dagen med att kila till fam. Carlberg. Där åt vi lunch och packade ihop oss för picknick i det fina vädret, men när vi väl kom oss ut så hannt solen försvinna och det blåste lite kallt. Men vi trotsade vädret och fortsatte picknicka, mycket trevligt. Pratade, sparkade lite boll och åt frukt. Sommar! Sedan blev vi bortbjudna på middag hos the Grenholms. Plättar med sylt,glass och grädde. MUMS! Vilken lyx! Vi har turen att ha såna fina vänner!

Resten av kvällen har vi tvättat kläder. Jag har även påbörjat packningen inför resan på tisdag. Bäst att vara ute i god tid då jag vet med mig att jag kommer packa om 1000 ggr. Så mycket kläder som jag vill ha med, men kan knappast ta med allt så det blir prioritera och välja bort. Imorgon har vi fullt upp, först ska vi till babyproffsen med Hanna sen ska vi till mamma, plocka upp henne och köra henne till sjukhuset för cellgiftsbehandlingen, sedan vidare till boden och hämta nycklarna av P till lägenheten i gbg och sen till M´s föräldrar för att hälsa på så dom får träffa Emmy innan vi åker. Puuh! Sen blir det hem och packa om för 1000 och sista gången innan tisdag morgon.Wohoooo! Är som ett barn dagen innan jul!! Nu blir det lite fotboll, packa och dricka saft.

Skriver mest troligt nått inlägg under semestern också. Hejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

gu va du e duktig på att blogga.. det går inte lika bra för mig.. kommer på att jag kanske har nåt att skriva men när jag sitter vid datan e de tomt i skallen..Hanna