torsdag 3 juli 2008

uppdateringar från gbg

Hej!
Liten snabb uppdatering från göteborg. Vädret är kanon, myser på i solen och underbara värmen. Allt är så mysigt här! Igår gick vi på universeum tillsammans med M´s bror + tjej, sedan gick vi på stan och på eftermiddagagen knalladfe vi på liseberg. Åkte såklart några karuseller. Man blir som ett liutet barn igen när man är på tivolin. Men det bästa var ändå spökhuset,hahaha! Fick till slut med mig Markus in, det var vi två plus 5 småpojkar på 10 år som gick samtidigt. Jag hamnade såklart längst bak, höll på att klämma sömder Ms axlar (man skulle ju gå i led) för alla hemska saker kom ju efter mig och tog i mig/viskade i mitt öra och flåsade mig i nacken. Skrek så jag nästan kissade på mig, tårarna sprutade av skratt! Jag älskar att bli sådär skraj, knäppt. Sedan avslutade vi kvällen med sällskap av brudparet i våran lägenhet, fikade och pratade.

Idag ska vi i till stan, men vi ska ta det väldigt lugnt. sitta på nå fik eller i nån park med lite picknick. ska bli lika varmt som igår, var ungefär 25-28 grader varmt. Riktig utlandsvärme! nu ska jag underhålla emmy tills vi ska väcka M och göra oss iordning. Hej på er!

1 kommentar:

minnapinna sa...

men åh, vad härligt med göteborg! Vi ska ner i augusti och har också universeum och liseberg inplanerade :) härligt att flygresan gick bra!