tisdag 19 augusti 2008

Mitt huvud spränger, det har det gjort största delen av dagen och även igår. Kanske beror på för lite sömn...? Inatt så har det hänt nått ovanligt. Emmy har vaknat flera ggr och jag har tänkt att hon velat äta och försökt mata henne men varje gång jag försökt så har hon bara snuttat nån gång på flaskan och sedan somnat om så med andra ord så har hon nog bara vaknat av att nappen åkt ut och inte alls av hunger. Kanske vi kan avvänja nattmatningarna nu med andra ord?? Vore ju alldeles underbart, är lite trött och förvirrad av alla uppvak om nätterna. Ibland till och med så trött så ja inte alls vaknar så M får kila upp och mata trots att han ska upp till jobbet kl 5.

Idag har vi varit på stan, sagt hej då till syster som flyttar till Malmö och sen inte gjort så mycket mer. Inser att jag skulle behöva fylla min garderob med lite höstkläder. Har bara en massa kortaärmade och tunna tröjor. Lite koftor och långärmade tröjor skulle göra susen.

Nu ska jag fixa mammas räkningar.Sen mina egna, M är och tränar sen ska vi se på tv och mysa i soffan med kvällsfika.

Inga kommentarer: