måndag 29 december 2008

forts.

Nu har vi varit till apoteket och inhandlat nässpray och koksaltlösning till gumman. Ska testa och se om det hjälper nå. Fick ingen tid på VC idag, vi skulle avvakta och se om det blir värre under dagen. Antar att det beror på att dom inte hade någon tid att ge oss idag. Typiskt. Nu sover gumman i vagnen efter promenaden till apoteket. Skönt för henne OCH min rygg. Har varit tvungen att bära,skumpa och vagga henne hela morgonen och det sliter ju så på en då hon inte längre är så liten! Väntar på att få över syster på lite kaffe, men innan det ska jag ta mig något att äta medans jag har händerna fria!

P.s Idag hade vi dessutom en middag inplanerad hos min vän Helenas pappa med familj. Typiskt att det alltid ska krocka. Vi som äntligen lyckades hitta en tid som passade allihopa D.s

Inga kommentarer: