tisdag 16 december 2008

idag började dagen med besök hos tandläkaren, mindre kul start. Men nu slipper jag förhoppningsvis tandvärken. Dom drog ut tanden. Första gången jag känt mig i trygga händer, han var verkligen duktig!det sa jag åt honom efteråt så jag gjorde nog honom glad också! Kom hem strax efter 9 då emmy nyss vaknat, hon var på dåligt humör och inget dög. Fick ta henne i vagnen o gå ut med hunden, då kunde hon somna till slut. Kl var då vid 12 tror jag, och eftersom hon sover dåligt i vagnen så fick jag bängla av henne allt när vi kom in o lägga henne i sin säng. Hon sov under tiden jag tog av henne ytterkläderna. När hon vaknade så gick vi till hanna där vi lekte med walter, hon var nöjd som en liten solstråle. Mysigt. Sedan blev de dags att gå hem så jag kunde åka till jobbet på pmöte. O sen har jag inte gjort så mycket mer. Imorgon ska vi på bvc, en månad sen sist. Nu har hon ju börja äta mat så vi slipper väl gå en gång i månaden framöver. Skönt! Ska bli kul att se hur mycket hon gått upp nu sen hon börja äta. Nu ska ja sova vidare, ligger i sängen o bloggar från mobilen. NÖRDIGT! godnatt!

Inga kommentarer: