fredag 12 december 2008

Idag har det varit en slapp dag, vaknade vid 9. Stökade på hemma, egentligen inte gjort nått vettigt. La emmy för lunchvila strax efter 12, då kröp även jag och M ner i sängen och vilade. För inatt har ja haft svårt att sova pga tandvärk. Puuh. Fått tid på måndag för utdragning (mest troligt) av en visdomstand. Gaaah! Jag som har tandläkarskräck, får världens handsvett och gåshud över hela kroppen så fort jag hör en borr. Hur ska det gå!? Iaf, senare under dagen fick vi besök av John och Linda, sen blev det en sväng till moster Mia på en kaffe.

Ikväll har Emmy badat med M, sedan la vi henne efter det. Strax innan åtta somnade hon för natten, trodde vi. Vi hade planerat in en helkväll med middag, idol och massa godsaker i soffan. Men undertiden M lagade middag och jag diskade så vaknade hon, då var kl vid 21. Klarvaken tjej som vägrade sova mer, jaha där var den kvällen förstörd. Bara att ta upp henne och ha henne vaken då. Hon fick mysa i famnen framför idol men vid 22 så la vi henne igen och sen tjorvade hon fram och tillbaka. Tillslut somnade hon i min famn medans jag gick omkring med henne i hennes rum och hon sover fortfarande. Skönt, men nu är det vår tur att sova, så mycket myskväll blev det inte av för oss två. Typiskt. Vi får helt enkelt ta revanch en annan dag. så godnatt godnatt!

Inga kommentarer: