fredag 2 januari 2009

Godmorgon

Godmorgon! För det är det, Emmy har sovit bra inatt och så även jag. Har bara varit upp en gång och det var vid 3 tiden tror jag. Då fick hon 100 ml ersättning, hon har minskat ner på nattmaten den senaste tiden. Har inte velat sluta ge henne om natten då hon inte varit så bra på att äta om dagarna. Barnläkarn tyckte det var bra att hon åt på natten tills hon äter ordentligt om dagarna. Iaf, idag verkar hon vara pigg. Skönt att se! Lilla hjärtat. Hon vaknade strax efter 8 men lät mig ligga kvar i sängen till 9 då hon var nöjd i sin säng med sina gosedjur. Hörde hur hon satt och skrattade åt dom, så sött! Idag ska vi inte göra mer än att ta oss till apoteket och hämta ut medecinen, sen blir det jobb för min del ikväll. M slutar 17 idag och jag börjar 18. Vi går som bara om varandra, dagar som denna är inte alls roliga för då ja kommer hem så sover han. Men men, that´s life!

Nu ska vi mysa lite i soffan framför playhouse disney. Emmy älskar att se Musse och Handy Manny!

Inga kommentarer: