söndag 4 januari 2009

Haha

Haha kvällen slutade som jag misstänkte, en av oss blev för trött (gissa vem!. Ja, han sover i soffan bredvid mig nu. Han somnade ganska direkt han parkerade sig i soffan. Inte lätt att vara lastgammal (hela 27) och småbarnsfar, det tar på krafterna. Hahaha.

Idag har jag haft en mysig dag med vänner. Tog mig iväg på en promenad mot svartöstan där jag blev bjuden på kaffe hos Helena och tobias, Emmy lekte med deras gran och lyckades även få en bula i pannan av en kantig pall. Sedan bar det vidare mot örnäset där det vankades middag, det blev jag och Elin tillsammans med kidsen. Också väldigt trevligt, speciellt då det var ett bra tag sen vi sågs sist. Även där hannt Emmy med en olycka, denna gång var det munnen som stötte i golvet och det började blöda. Men det gick över ganska snabbt, men det såg rätt läskigt ut när det kom massor av bloooood! Stackars liten!

Imorgon vette tusan vad dagen bjuder på.Den som lever får se!

Inga kommentarer: