måndag 26 januari 2009

Växhuset

Goddag.
Idag vaknade vi 8.30, jag som skulle kliva upp tidigare så jag skulle hinna duscha och sånt innan Emmy vaknade. Men vi var utanför dörren 9.30 då vi begav oss till växhuset tillsammans med Elin och Alex.



Kilade hem kl 11 för då ringde barnens mat och sov klocka. Efter jag lagat lunch till mig och Emmy så la jag henne och hon somnade direkt. Nu har jag hunnit diska undan efter frukost och lunch, städat lite i badrummet och plockat lite leksaker. När hon vaknar ska vi kila till Elin så barnen får leka lite till och vi får lite tid att prata och dricka en kopp kaffe eller kanske det goda teét som Elin fick av oss i present...

Senare idag så ska lillasyter komma förbi och leka med mig och Emmy medans M fixar på i källaren, så idag lär han bli klar med golvet! Nästa vecka så ska det upp spotlights och dimmer, M´s morbror som är elektriker ska komma och fixa det åt oss. Sen är det bara att flytta in möblerna och rensa bort allt från det stora rummet utanför så vi kan börja renoveringen där ute också. Puuh!

Imorgon ska jag på ett möte, spännande. Meddelar er mer om det imorgon mest troligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med Växhuset. Längesen vi var där! Hoppas allt är bra! :)

Anonym sa...

Madde; jo det är trevlig att gå dit, dock blir det alldeles för sällan! Allt väl med oss, inga sjukdomar som däckat oss. Än! Haha!