onsdag 11 februari 2009

Kan inte göra annat än att skratta när jag öppnar dörren till hemmet efter jobbet. Då hör jag hur gumman busar och skrattar för fullt i sin säng och farmor hennes skrattar lika mycket. Dom for hem och jag tog över nattningen, fick henne att somna ca 10 minuter efter att dom gått. Alltså, hon somnade 21.20 då ungefär. Dom hade försökt få henne att sova sen 20.30 men inte lyckats, hon bara busade med dom. Men men, när mamma tog över så slockna prinsessan direkt. Jaja, dom hade ju iaf haft det väldigt kul och farmor var alldeles blöt i svett så jag tror minsann att dom kommer sova gott inatt!

M jobbar natt som sagt så jag sitter själv här, magen kurrar lite så jag ska bre mig en macka och dricka lite te OCH ta en ipren då det värker där visdomstanden satt fram tills igår.Gaaah!
Idag blev det nya vantar till gumman. Ull vantar att ha under de tjockare vind och vatten täta handskarna, båda från POP. Hoppas dessa ska hålla gummans händer varma och goa. Måste köpa ullsockar också, glömde helt bort det idag! Kanske får bli imorgon om vi ska in till stan med Hanna.

Inga kommentarer: