tisdag 10 februari 2009

Bilder från dagen

Nu sover Emmy sedan ca 30 min tillbaka, det blev en sen kväll för damen idag då hon tog sig en lång tupplur mellan 15 - 16 tiden Hon var alldeles slut då hon bara sov ca 30 min på förmiddagen i vagnen då vi var på stan så det fanns inget annat alternativ, vi försökte oss på att hålla henne vaken och vara ute och leka men efter en stund så tappade hon tålamodet och humöret och gav upp, så även vi. M skottade hela altanen så jag kunde dra ut gumman i vagnen och söva henne, några drag och sen sov hon sött. Under tiden hon sov där ute så hannt M med att lägga tillbaka golvet i källaren ( som var tvunget att plockas upp efter en liten vattenläcka via en ventil då det var snöstorm, glömsk elektriker som inte stängde den efter sig då han varit nere och arbetat) och jag städade hela huset under tiden samt påbörjade middagen. Flitigt värre!

På stan hittade vi lite saker, en t-shirt från Vila till mig, en tröjja till M från Hm och en tröja samt en vårmössa till Emmy. Jo just ja, lite underkläder från lindex till moi också!

Emmy har börjat "prata" i telefon, hon har en egen avdankad mobil som hon leker med och pratar i. Så sött när hon springer omkring med den vid örat och låtsas prata.

Här är från när vi var utanför oss och lekte i snön idag.




Nu ska jag få massage av älsklingen då jag har grymt ont av någon anledning i ryggen. Sen blir det godnatt!

Inga kommentarer: