torsdag 12 mars 2009

Bra natt

Den här natten har varit betydligt bättre med bara ett fåtal upvaknande för gumman. Enda gången hon grät lite mer var imorse vid 5 tiden, men hon somnade ganska snabbt om. Det här går ju än så länge rätt smidigt!
Igår var vi och hälsade på vännen Helena och hennes Tobias. Försökte få bebisen i hennes mage att röra sig så jag skulle få känna den lite, men icket! Vi pratade lite om förlossning och annat bebissnack, jag kände hur jag längtade tills nästa förlossning! Galet.
Jaha, ja då har Emmy lärt sig hur man klättrar på saker. I skrivande stund så ser jag i ögonvrån hur hon drar ut dvd lådan och ställer sig på den för att sedan försöka ta sig vidare upp på tvbänken (!!) hannt få med det på bild dessutom!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad lustigt att hon börjat klättre just som vi pratat om det =)

det finns nog inget bättre passande ord än GALET om att längta till nästa förlossning, men jag förstår precis hur du känner =)

Anonym sa...

Elin: ja jag tänkte också på det att vi just pratat om det! Haha.