tisdag 24 mars 2009

Inget stan

Idag var det ju tänkt att gå på stan, ensam utan barn. Men M är inte så kry idag, knappt nån ork. Han vet inte om det är magsjuka eller något annat, men särskillt frisk är han då inte. Så jag får vara med gumman istället och jag orkar inte gå in till stan med henne då jag ändå inte kommer kunna uträtta något av det jag hade tänkt. Nämligen prova kläder. Skulle isf bara bli att jag handlar saker till henne, och det var ju inte tanken! Nä, vi väntar nu på att hon ska vakna från sin lunchvila så vi kan bege oss till farmor och hälsa på. Dom har saknat henne så mycket senaste veckan då hon varit sjuk och inte kunnat hälsa på. Annars ses dom flera ggr i veckan ju!

Ikväll är det Desperate och jag ska inte missa det ikväll, har lyckats missa halva programmet varje gång nu pga av jag jobbat. Men ikväll är jag bänkad, kanske tillsammans med något gott...

Inga kommentarer: