onsdag 18 mars 2009

Ryggont

Puh, har ont i ryggen. Har jobbat kväll idag, från 16.30 till 23.00. Första kvällspasset och det gick kanon. Känns som att det flyter på rätt bra, är bara lite orolig för när jag ska måsta jobba själv. Men det är nog en vane sak det med! Igår hannt jag med ett simpass tillsammans med Elin, det var tungt men skönt att ta sig iväg. Skulle behöva investera i en baddräkt, kändes inte bra att simma i liten trekantsbikini direkt. Idag promenerade jag med Emmy till stan och träffade Hanna, Anders och lilla Tyra. Fick lite extrapengar från Luleenergi för någon gammal elräkning som jag betalt för mycket på, löste in dessa och unnade mig en ny top från carlings. En söt sak!


Emmy har också fått lite nya saker, vår ytterkläder vart det denna gång. Det stod mellan dessa:


Det blev den rosa rutiga + ett par svarta överdragsbyxor. Kanonfint på! Imorgon blir det besök av Hanna och Tyra vid lunchtid, sedan ska vi promenera och hämta Walter från dagis tillsammans. Sen blir det några timmars arbete på det andra jobbet, kväll fram till lördag. Till helgen är det även tänkt att vi ska hinna med att köpa lite byggmaterial så vi kan fortsätta renoveringen av det som är kvar att göra i källaren. Blir råspånt som skall upp på en av väggarna samt en liten del i trappen ska också bli råspånt som även den ska bli vitmålad. Allt detta ska vi hinna göra på söndag om vi får barnvakt. Ska flörta med svärföräldrarna eller lillasyster. Vore som bra om vi kunde vara två som hjälps åt med det där. Imorgon blir det nog en promenad till jobbet samt hem, några kilometer (?) hinner jag skrapa ihop per dag. Bra!

Inga kommentarer: