torsdag 12 mars 2009

Tvätt

Håller på i tvättstugan. Var tvungen att kasta in tre maskiner med Emmy kläder, resten ska M tvätta på lördagsmorgon. Har även hunnit med att ta en låååång skön dusch. Promenerade hem från jobbet ikväll i rask takt så jag blev lite anfådd! Idag har gumman verkligen ätit bra, tydligen hade M fått i henne en hel portion gröt OCH 200 ml ersättning innan läggdags. Så det måste ju bara betyda att hon kommer sova bra inatt!? Hoppas hoppas!!

Imorgon ska jag till tandläkaren och medans jag ligger och plågas med rotfyllning så ska gumman vara med sin farmor. Efteråt ska vi ses och fika tillsammans. Mysigt. Ska även och se ut en vår/sommar jacka till gumman. När barnbidraget droppar in så kommer det försvinna lika snabbt! Nu ska ja springa och hämta in tvätten och hänga den på tork, sen ska även jag bädda ner mig. Godnatt!

Inga kommentarer: