torsdag 19 mars 2009

Underbara sol

Emmy somnade för en halvtimme sen och jag har druckit mina 4 koppar (!) kaffe. Huu, MÅSTE verkligen skärpa mig. Jag dricker så mycket kaffe så jag knappt får i mig någon frukost nuförtiden, det ger ju som en mättande känsla. Tyvärr, för jag älskar ju egentligen frukost! Jag är en sån som verkligen INTE kan äta mat till frukost, spelar liksom ingen roll om det blir att jag kliver upp vid lunchtid (när hände det senast!?) och egentligen ska äta lunch. Nä då ska jag först ha en macka åtminstone och SEN kan man äta lunchen. Frukost för mig är mackor eller fil och flingor. Jaja, iaf så har jag hunnit plocka undan lite så man inte trillar på leksakerna som ligger utspridda efter golven, får ju nämligen besök nu vid lunch. Hanna och lilla Tyra kommer och sällskapar tills vi ska promenera och hämta det stora barnet Walter från förskolan vid två tiden. Sen ikväll ska jag ju och jobba så nå mycket mer spännande händer inte.

Underbart väder idag! Om ni nu missat det...

Inga kommentarer: