måndag 23 mars 2009

Vi har varit ute en sväng med vovven samt promenerat en bit med Helena o Tobias som skulle till BM och kolla läget med lilla bebben i magen. Dom kom även förbi efteråt med gofika, så det blev lite kaffe och kakor. Mums! Tack tack! Sen har gumman varit lite smått gnällig nu på eftermiddagen trots att jag fick i henne en halv burk med lax och grejjer. Så jag la henne för att vila nyss, hon får bara sova till 17 annars blir det en sen kväll! Egentligen skulle jag på P-möte idag men eftersom M inte är så pigg (misstänkt magsjuka på g?) han heller så stannar jag hemma och sköter om gumman och allt annat. Men imorgon ska jag in till stan en sväng på förmiddagen då E sover lunchluren, måste som sagt ta mig iväg och göra något annars klättrar jag på väggarna!

Inga kommentarer: