onsdag 15 april 2009

vaknar

Fortfarande vaken, gumman har vaknat från och till under kvällen. Då hon inte ätit så bra under dagen så gav jag henne en flaska välling nyligt med 250 ml som hon slurade i sig direkt. Tänkte att det kanske var därför hon vaknat och haft sig, för det hjälpte först inte med att bara ge henne nappen eller vagga henne. Men nu fortsätter hon att vakna till då och då. Så jag kan inte riktigt slappna av och gå och lägga mig, blir väl att sitta vaken ett ta till då. M sover i soffan och vaknar inte av hennes gråt, typiskt. Men men, jag ska banne mig få sovmorgon imorrn då om jag ska vara med henne under natten!

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag har sett att du har knäppt där. Knäpper dock hellre hos min kusin, skönt när hon känner både mej och felicia. det blir lite mer avslappnat :) trivs ni bra på lövskatan annars?

Elin sa...

På Porsön :) Kan inte slita mej härifrån :) Nää, vi söker hus men har inte hittat nåtog som vi har fastnat för båda två. Vi vill helst bo på typ Lövis men det är ju så små hus där. Bara husen nere vid busshållplatsen som är något att ha och dom säljs ju aldrig :) Börjar det bli dags för en till snart eller?