måndag 25 maj 2009

frulle på altanen

Idag vaknade jag och gumman upp till solsken. Myste på i sängen med en flaska välling och lite bus, gick sedan ner och öppnade altandörren så Emmy fick springa ut och in. Oj så spännande det är att få vara ute! Hon kikar genom springorna på räcket och kikar på allt som rör sig på andra sidan. Så söt!

Efter en stund så började min mage kurra så jag slängde ihop två mackor och lite yogurt som jag käkade i solen. Gumman blev sugen så hon fick också sitta med och äta macka. Sedan blev hon trötter och fick gå och lägga sig, då passade jag på att ringa lite samtal. Bla till förskolan ang inskolningen, fick dock inte veta vem som skulle ha hand om henne under inskolningen men vi fick en tid och de sa även att vi gärna fick kika förbi dem någon dag när de är ute och leker. Spännande det här! Våran lilla tjej börjar bli stor!!

Inga kommentarer: