lördag 30 maj 2009

Idag när vi klev upp så var det kanonfint väder. Emmy sov länge och jag hannt med att dricka mitt kaffe på altanen ifred en stund. M började direkt på morgonen med att fixa nere i källaren. Ska ta lite bilder medans han lägger golvet så ni får se hur det blir. Har varit lite dålig på det där med bilder...

Iaf så drog jag och Emmy iväg till Hanna. Där satt jag och lekte med alla barnen i Walters rum medans Hanna gjorde klart någon skolgrej. Sedan fixade vi lunch och käkade, efter det så var det sovdags för både Emmy och Tyra. Så vi passade på att ta en promenad runt skurholmen och knöppelåsen. Många mysiga hus finns det! Sedan promenerade vi hem till oss när klockan närmade síg tre tiden då det var dags för mellis. M handlade mat och när Hanna och barnen gått hem så diskade jag undan och började fixa inför middagen. Skitgott vart det. Kycklingfileér och bandpasta med sås och sallad med fetaost. Mmmm, kändes riktigt fräscht! Sedan cyklade jag iväg till jobbet och där har det varit luuungt och rätt dött med folk. Dock så hade vi mysigt tillsammans med de få ungdomar som var där. Kvalitetstid! Nu ska ja sova, men har lite svårt att slita mig från denna underbara skönhet! :)

Inga kommentarer: