onsdag 20 maj 2009

Jobb jobb jobb

Sitter på jobbet, har precis stängt för kvällen. Ska strax vidare till nästa jobb, 22-06 och sedan ska jag cykla hem. Hoppas på att det fina vädret håller i sig även till morgonen så jag slipper vara dyngsur och kall när jag ska krypa ner i sängen. Imorgon blir det inte många knop gjorda. Först ska jag sova till åtminstone 12 och sedan lattja på hemma med gumman tills jag ska vidare till jobbet igen kl 17 till 23. Fredag blir en bra dag, då ska jag till stan på eftermiddagen vid 15 tiden och gå en sväng med Jenny. Förhoppningsvis hittar jag mig något fint att ha på mig till lördagkvällen. Har nog bestämt mig för något basic som jeans och en snygg topp och höga skor och lite bling bling till det. Till kvällen blir det jobb för mig och Jenny, grilltajm på gården. Flippa hamburgare och sånt, hoppas bara solen visar sig också!

Nu ska jag dra på mig jobb kläderna och fixa mig lite.

Inga kommentarer: