onsdag 6 maj 2009

Tvätta

Har kommit hem från en lugn kväll på jobbet, nu väntar jag på att klockan ska slå 22 och de som tvättar i tvättstugan ska avsluta sitt pass så jag kan börja mitt. För idag ska jag tvätta kläder minsann, måste som sagt ha rena kläder och som vanligt är jag ute i god tid (NOT!). Gumman är fortfarande febrig, M har gett henne en supp innan han la henne för hon hade hög feber. Lilla gumman, känns i hjärtat att lämna henne när hon är sjuk. Första gången jag är borta från henne så här länge. 2 dagar i rad, huvvaligen. Vi har som sagt aldrig lämnat ifrån oss henne mer än någon timme när hon var yngre för att gå ut och roa oss. Börjar bli dags att låta farmor och farfar ha henne över natten för nu sover hon ju faktiskt hela nätter oftast,och vi skulle verkligen behöva rå om varandra litegrann.

Jaja, nu ska ja kika klart på riskförlossningar på tv4 fakta, vi har bytt abbonemang på digitaltv så nu har vi 8 favoriter och däribland tv4fakta som är en klar favorit! Hade tidigare över 50 kanaler men såg knappt 10 av dom....

Inga kommentarer: