tisdag 16 juni 2009

Kanske det spricker upp?

Idag ska hunden klippas, så vi måste snart ut i regnet. Huuga. Vill bara stanna inne och dra en filt över mig. Senare efter lunchen och Emmys vila så ska vi kila til Hanna och vara lite social, låta barnen leka (bråkas) lite. Kanske det spricker upp som det gjorde igår efter lunch så man kan vara utomhus. E älskar ju verkligen att vara ute, hon blir tokig så fort man öppnar ytterdörren när man varit iväg någonstans.

En till tand är på väg, hennes elfte! Igår så promenerade jag och hon till Coop efter att hon ätit middagen. Hon fick gå själv och jag tänkte att hon kommer vilja inspektera allt i sin väg, men hon var då så nöjd med att skjuta på vagnen hela vägen till affären. Men på hemvägen så ville hon kolla in blommorna i slänten och lukta lite på dom, såklart fick hon det och hon är så söt när hon sätter sig på huk och luktar på dom.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ta fram kläder till oss båda.

Inga kommentarer: