måndag 29 juni 2009

Nattar gumman

Håller på att natta gumman. Har stått med henne i 30 min och nu gav jag upp, hon får ligga och leka med sin tutte tills hon somnar. Idag har det varit en slapp dag, vi har hängt här ute i gammelstad. Fikat och lekt i lekparken, när klockan närmade sig tre tiden så begav sig Hanna och barnen hemåt och jag promenerade till Ica med Ibis och Neo, handlade lite mat och frukt. Gumman somnade på hemvägen och fick sova medans jag lagade middag. Sen har vi bara myst på massor jag och hon. Jag har legat på vardagsrumsgolvet och hon har hoppat och lekt på mig i nån timme. Riktigt mysigt. Hon blev tröttare och tröttare, det märktes då hon började komma och lägga sig bredvid mig på täcket och myste. Sånt gör hon ju liksom aldrig annars...

Gick just in och kollade på henne, hon ligger med benen upp mot spjälorna/väggen och sover!

Nu ska jag lyssna på musik och smaska på en hembakad biskvi som jag hittade i frysen här! M är och håller på i lägenheten, idag kom en karl och hämtade det gamla köket och alla vitvarorna för ynka 1500 kr. Vad gör man inte när man vill ha bort grejena!

Inga kommentarer: