onsdag 10 juni 2009

skura och fejja

Puuh, nu sitter jag och andas ut. Har haft en hektisk eftermiddag/kväll. När gumman vaknade så åt vi middag, sedan bar det av till min systerdotters 12 årskalas. Kom hem strax efter 20 tiden till en däckad M. Stackarn, han försökte stiga upp men det gjorde för ont i huvudet så han ligger fortfarande och sover. Hoppas det går över till imorgon då han ska jobba hela dagen...

Emmy rejsade runt överallt, jag städade toaletten och sedan blev det välling i famnen för tösen, efter en kamp om tandborstningen så fick hon gå och sova. Så idag blev det en sen kväll. Har nyss skurat på nedervåningen och ska strax ta övervåningen, ska bara vila mig lite. Sen blir det en sväng ut med hunden och sedan godnatt. Imorgon väntar en lugn förmiddag hemma och vid 14 tiden kommer Emmys farmor hit och ska sitta barnvakt tills M kommer hem efter 17. Jag ska och jobba, vi ska med turbåten till klubbviken tillsammans med ca 90 (?) ungdomar och spendera kvällen därute med god mat och lekar. Kommer inte hem förräns efter midnatt, men det kommer nog bli väldans trevligt!

NU ska ja skura igen.

Inga kommentarer: