söndag 21 juni 2009

snabba drag

Midsommaraftonen spenderade vi ute i stugan, gumman var frisk. Konstigt det där, flera st vi känner har haft en dagars feber och sedan blivit helt åetrställda. Skumt. En lugn midsommar även denna gång, mat och trevligt sällskap ute i stugan. Nästa gång ska vi försöka dra ihop alla våra vänner hemma hos oss! Igår jobbade jag från 7 till 16 och kvällen spenderades hemma med älsklingarna. Idag jobbar jag från 7 till 11 bara, ett litet extra pass. Sen kommer M och hämtar mig så ska vi fara och hälsa på hos John och linda med bebisen. Jo just ja, igår kväll så flyttadejag och M ner ena soffan till källaren inför den stora renoveringen. Puuh, det var tungt och bängligt men ner kom den! ikväll ska tv och stereo grejerna ner och sen är det bara för oss att börja riva väggar och golv! Pirrigt i magen kan jag säga. Hoppas hoppas det går bra alltihop!

Nu ska ja baka vidare så det doftar gott här på jobbet. Lite folk idag, som vanligt på en söndag morgon. Jag lyckades tillomed försova mig idag men kom iaf i tid. Tur!

Inga kommentarer: