onsdag 3 juni 2009

stadstur

Idag har jag och Emmy varit på stan tillsammans med Elin. Vi promenerade in tillsammans vid 10 och 10.45 hade hon klipptid. Då passade jag på att ge Emmy lunch, vi satte oss på waynes. Hon fick makaroner och korv. Jag unnade mig en caffe moccha. Efter det så hade Elin endel saker att inhandla, vi följde bara med. Har ingen ro alls i kroppen på stan med Emmy. Hon är inte så väldans nöjd i vagnen nuförtiden, med andra ord inte allt för mycket ro till övers för mig att kolla på saker. Får börja nätshoppa lite mer. Har faktiskt ett paket från HM att hämta ut, dock bara en liten väska till mig och resten till Emmy.


Man blir såååå hungrig av att vara på stan.


Ska börja med maten nu, för när M kommer hem kl 17 så får han och Emmy äta tillsammans medans jag gör mig klar för jobbet.

Emmy äter banan och fil.

Inga kommentarer: