fredag 31 juli 2009

Leeedig!

Jaha då har man avklarat en veckas nattjobb och jag måste säga att det har gått väldigt bra! Nu är jag ledig en vecka och går sedan på natten igen. Det har varit lite si och så med bloggandet senaste tiden. Har helt enkelt inte haft tid att sätta mig ner, så fort jag vaknat ur min dvala på dagen efter nattjobbet så har jag rännt runt.

Igår var vi på aronsbadet en sväng så gumman fick bada lite, det var ju så varmt och skönt ute! Hon tycker verkligen det är riktigt skojj att plaska i vattnet och bryr sig knappt när hon hamnar under vattnet eller får kallsupar. På kvällen fick jag barnvakt så jag kunde gå på kalaset och se skaburbian collective (lulebandet) tillsammans med Jenny och gänget. Man blir så glad av deras musik att det bara spritter i hela kroppen! Drack nån öl och for sedan hem. En skön kväll med andra ord. Idag har vi klivit upp tidigt, gumman vaknade redan 06.20 så vi tog henne till våran säng och vi låg allihopa och såg på barnprogrammen. Efter en timme så gick vi ned och åt frukost och sedan vinkade vi av pappa som skulle och jobba. Jag och gumman kilade ut på gården och promenerade runt och kollade på saker, gick till en lekpark och sedan till coop. Nu sover hon och jag ska påbörja lunchen. Senare blir det stan för oss, kolla på allt folk. Kanske köpa något kul och fika lite. Mysigt när det händer nått i stan!

Inga kommentarer: