söndag 13 september 2009

Fullt upp

Helgen över och det har trots förkylning och misstänkt bihåleinflammation varit en bra helg. På fredag blev det afterwork som slutade i mer än bara middag på Bakfickan, trevligt. Lördagen bjöd på dop på dagen och festligheter på kvällen då vi firade Hanna och tre till som fyllt år. Kul kul!! Men nu sitter jag här och snörvlar och så fort jag böjer mig lite framåt så bultar det och värker i huvudet/bakom ögonen. Huvva! Till veckan är det BVC för 18 månaders kontroll av Emmy, jobb tre kvällar på gården samt ett mellanpass på shell på lördag. Än så länge bara det! Just ja, dom ska höra utav sig från lulebo imorgon om att jag ska komma in och skriva på hyresavtalet. Får lägenheten nästa måndag, den 21:a.

Nu ska jag gå och lägga Emmy som springer omkring och leker med sina dockor. Hejs!Fukll

Inga kommentarer: