tisdag 15 september 2009

Pappersgöra

Imorgon ska jag och M träffas i stan och gå på HSB, första gången på två veckor vi ses. Vi ska skriva på lite papper om lägenheten. Kan tyckas lite konstigt att jag bara lämnar över den utan att kräva min andel. Men jag orkar verkligen inte hålla på och gorma o pengar så vi har gjort en överrensskommelse om att när/om han säljer lägenheten så ska han lägga undan "min" del till Emmys sparande som hon får när vi anser att hon är redo. Känns på ett sätt jävligt surt med tanke på att jag inte har en krona och verkligen verkligen hade behövt dom där pengarna men som sagt, det blir bara massa gorm får jag en känsla av. Sen imorgon så ska Emmy åter igen till sin farmor och farfar och sova över då jag jobbar. Längtar tills detta barnvakteri inte är ett måste för dom utan att dom istället bara tar henne när dom känner att dom vill. Nu är det ju varje gång jag ska jobba som dom måste ha henne. Till helgen har dom dock bokat henne för att dom ska åka upp till hennes gammel farmor och hälsa på, Oj så mysigt dom kommer ha det! Och jag, jag ska jobba och sen bara mysa på. Eller ja, flyttrensa lite blir det nog av också!

På måndag smäller det! :)

Inga kommentarer: