torsdag 29 oktober 2009

Idag tog gumman sovmorgon, igen! Halv nio steg vi upp och gjorde frukost. Vi har packat hennes väska med alla saker hon ska ha med sig till M och jag har hunnit med att ringa lite samtal. Bland annat ang att byta fack, har även kollat på lite grejer som min handledare på AF ville att jag skulle kolla upp. Jobbcoach är tydligen det senaste. Får väl se vad det blir av det. En heltidstjänst är väl bara att drömma om i dessa dagar. Man ska väl vara glad om man ens får en 25 % tjänst någonstans. Som det ärnu så jobbar jag ju ca 50% totalt med alla jobben, de flesta dock kvällar och helger :( Hade varit skönt med ett dagtidsjobb endast.

I helgen blir det jobb och kanske en sväng på hantverksmässan. Får se om det hinns med något festligt för på lördagkväll är jag ledig, än så länge!

Nu sover gumman och jag ska hoppa in i duschen.

Inga kommentarer: