tisdag 24 november 2009

Gumman sover, jag har fixat mig klart. Bara att sätta sig vid matbordet när hon vaknar, käka lunchen och sedan bege oss till Hanna och barnen. Blev senare än planerat, med barn så är ju det där med att hålla planeringen lite svårt ibland.

Okei, har lite ångest. Mitt midjemått och rumpmått har nog växt endel på sistone. Äsch då, jag som trodde ja skulle klara av att hålla vikten jag gick ner till för någon månad sedan. Bara att börja om igen då. Vette tusan hur jag ska kunna hålla mig från godsakerna. Iofs så äter ja inget sött under veckan men desto mer under helgen....DÄR är problemet... Måste nog utesluta lite grejer från min kost också. Älskar ju pasta i alla former, undrar om det där med GI är något för mig. Nej det tror ja inte. Kanske VV är något för mig..? Jag hatar att planera middag, inget fan av att laga maten, det ska gå snabbt och smidigt helst. Hur ska det här sluta...!

Inga kommentarer: