tisdag 24 november 2009

sovmorgon

Godmorgon. Idag klev vi upp halv åtta, trots "sovmorgonen" så var jag ofantligt trött. Måste ta mig i säng tidigare än jag gjort senaste nätterna. Gjorde frukost och efter det så tog vi med oss täcket till soffan och la mig ner med gumman sittandes på mig. Jag slumrade till för när jag vaknade så satt hon på golvet och hade dragit ut sina barbiedockor och några gosedjur och lekte snällt. Har legat och dragit mig i soffan i nästan två timmar. Har inte velat störa henne i leken så jag passade på att vila lite till. Tsss! Nu ska hon få en banan innan hon ska få gå och vila. Jag ska passa på att hoppa i duschen och fixa mig medans hon sover så vi tar oss iväg relativt snabbt efter lunchen. Hon ska få leka med Walter och Tyra, och jag ska sitta och surra med Hanna och få mig lite kaffe (slut hemma!). Det var ett tag sen vi sågs så det blir trevligt!

Inga kommentarer: