söndag 28 februari 2010

Somnade kring midnatt, låg och tänkte massor. Vaknade vid 3 tiden av att Emmy hostade fruktansvärt mycket, gick in och gav henne lite vatten och sen i säng igen. Vid fem vaknade jag igen med ett ryck, drömde en mardröm. Önskar jag hade T bredvid mig som kunde hålla om mig men nej där var han inte :( Imorse när jag hörde Emmy vakna så ville jag inte öppna ögonen, ville inte se den tomma platsen bredvid mig i sängen. Det är jobbigt när vi inte hinner ses, jag vill ju ha honom här hela tiden.

Senare idag blir det väl att han kommer till oss om inget annat ska ställa sig i vägen, vilket det allt för ofta gör....

Nu ska jag hitta något att fördriva tiden med. Jag och Emmy har lekt på golvet i hennes rum. Jag har fått vara en talande gaffel medans hon varit en talande kniv som dansat med varandra...vart får dom allt i från?

Inga kommentarer: