söndag 14 mars 2010

Godmorgon! Uppe med tuppen var det här. Har sovit kasst inatt och bara därför började jag blöda näsblod så fort jag klev upp. Kul med blodbad det första som händer på morgonen, ja jag brukar ju få det när jag är stressad, sover dåligt eller äter dåligt. Gissar att det är en bra blandning av dessa faktorer. För jag är inte snuvig eller så alls....

Tur som det var så hade vi tvättstuga kl 6 så det var inte så svårt att ta mig upp, dock upptäckte jag till min förskräckelse att min mjölk var slut och mitt morgonkaffe som är det godaste på hela dagen fick utebli, för utan mjölk så kan jag lika vara utan kaffet.

Ser ut att kunna bli en fin dag även idag. Får hoppas på det för nu är jag i stort behov av all sol jag kan få, vintern har varit lång och tung. Nu väntar en ljus och fin tid inte bara vädermässigt utan också i största allmänhet. Sommarens jobb är i princip fixat och det känns riktigt skönt!
Nu ska vi springa ner till tvättstugan igen. Emmy älskar att få följa med och hjälpa till.

Inga kommentarer: