onsdag 31 mars 2010

Snart sover gumman, hon ligger i sin säng och sjunger gubben i lådan. Det är en vacker liten stämma :) Känns skumt att lägga henne när det fortfarande är ljust ute. Sådana här kvällar hade det arit grymt att komma sig ut och promenera men det får jag vänta med tills imorgon för då åker hon till pappa en vecka fram. Idag har vi haft en supermysig dag, vi tog oss iväg med Elin till storheden då hon skulle och besikta bilen. Stannade på HM och fyndade lite, så mycket fint som finns i butikerna nu! Emmy sprang helnöjd omkring och kollade på saker, så söt när hon säger åt mig" Mamma, ja gå dit bott" och pekar åt ett håll och springer iväg.

Sen for vi vidare in till stan, åt lunch och strosade i butikerna. Emmy sov i vagnen drygt en timme. Efter två åkte vi hem, stannade ute och lekte 40 min ungefär och gick sen in och åt mellis. Efter det har vi myst massor, ritat, suttit i hennes rum och lekt med dockor, nallar och haft kaffe bjudning, dansat och sjungit. En riktigt mysig eftermiddag bara jag och hon.

Ikväll är T på middag med några vänner. Bestämde att han sover hos sig inatt då de brukar spela spel och så efter middagen och bli rätt sena, han ska ju ändå iväg till jobbet imorrn på morgonen så det är väl lika. Får ses imorgonkväll istället efter jag har flyttat klart åt Elin och Jonas!

Inga kommentarer: