måndag 1 mars 2010

Tröttheten börjar ta över. Har bara varit hemma en timme lite drygt. Blev en låååång dag idag för både mig och Emmy. Klev upp 4.45 och gjorde mig iordning för jobb i boden på Dollarstore. Emmy fick kliva upp 5.15 då vart det stress stress stress, tårar och massa bök. Trött tjej. stackarn. Hemma vid 18 tiden, emmy grinade i pulkan av trötthet hela vägen hem från bussen.Under dagen så kände jag hur mitt huvud blev tyngre och tyngre, näsan täpptes igen och jag kände mig febrig i kroppen. Tog en alvedon och lyckades hålla det borta resten av dagen men nu börjar det komma tillbaka. Bäst att ta en till så ja orkar med morgondagen som kommer se likadan ut, dock hämtar farmor henne från dagis imorgon kring 15 tiden så hon slipper vara så länge. På onsdag är det pullinki med gården ungdomarna, ska tydligen bli snöstorm (?) så jag ser inte direkt fram emot det...

Nu ska ja hoppa ner i badet och sedan krypa ner i soffan och invänta T som slutar sent idag men som kommer och sover med mig och kör oss till dagis imorgon :)

Inga kommentarer: