lördag 3 april 2010

snabb visit hemma

Är bara hem en sväng och hämtar grejer. I torsdags och fredags så hjälpte jag till att flytta och städa åt Elin och Jonas. Blev igår bjuden på middag av dom också, mycket trevlig dag hade jag!
For sedan hem till T, där spelades det tvspel av ett gäng grabbar. När dom farit så slog vi på ett avsnitt av solsidan, slocknade sedan helt slut i kroppen av allt bärande och städande. Imorse vaknade jag vid sju av att T pussade mig hej då och for till jobbet, jag sov vidare och vaknade några timmar senare. Har suttit hos honom och druckit kaffe, sett tv och pillat på datorn. Ikväll ska jag och jobba på gården och sedan på macken, T ska på fest mest troligt om han får ledig imorgon då han egentligen ska jobba förmiddag. Imorgon eftermiddag ska vi på påskmiddag hos hans föräldrar, ska bli mysigt.

Nu ska ja raffsa ihop lite grejer, kommer spendera resten av veckan hos T. På måndag ska vi och pimpla igen, hoppas på fint väder! På kvällen blir det bio. Shutter island, sägs att den är bra!

Får inte glömma körtfärsen nu bara! Ska ta med lite mat från mig så vi kan tillaga middag innan ja ska och jobba.

Inga kommentarer: