lördag 8 maj 2010

Nu ligger hon och sjunger "en liten apa hoppade i sängen" fast hon byter ut apa och sätter in bland annat sitt eget namn och alla hon känners namn. Innan vi sätter på blöjan så ska hon sitta på pottan och kissa. När hon sedan legat en stund i sängen så kommer hon på att hon ska kissa igen. Bara att ta av blöjan och sätta henne där, det kommer alltid kiss igen. Så duktig! :)

Ikväll ska ja spendera kvällen ensam, blir säkert en ganska tidig kväll. Kanske slår på en film och somnar till. T kommer efter han umgåtts klart med vännerna.

Idag hände något jävligt skrämmande på jobbet. Jag satt ner bakom kassan på en stol, ställde mig upp och kände hur det stramade till i magen. Hade kännt mig lite öm tidigare på ena sidan av magen, alldeles bredvid naveln. Hel plötsligt började jag kallsvettas, känna mig yr och sen svartnade det för ögonen och en stund senare försvann hörseln.Jag tog upp min telefon och försökte ringa, slog bara på knappen men såg inte vem ja ringde, fick inget svar så ja la på. Jag fick in en kund ungefär samtidigt, jag stod upp mot kassan och försökte skärpa mig men såg knappt något. Bara suddiga konturer och jag såg att hans läppar rörde sig men jag hörde inget. Jag sa bara åt honom att vänta en stund, att jag var yr. Sen började det kännas normalt igen förutom att jag kallsvettades och var helt matt i kroppen en bra stund efteråt. Ja vad var det då som hände mig, ingen aning men jävligt obehagligt var det....

Inga kommentarer: