fredag 18 juni 2010

Ja vad ska man säga, vilken underbar resa vi haft! En vecka i turkiet och det har varit helt underbart. Hamnade i Side, hotellet var väl inte det bästa men det dög fint åt att duscha och sova på typ. Haft så många fina stunder ihop under veckan så det är helt otroligt, kan knappt tro det är sant! *nyper mig i armen* Tillbaka till vardagen, jobb direkt idag på macken och även lördag och söndag kväll. Lillasyster ska vara med gumman imorgon kväll och på söndag är T hemma med henne.

Idag när jag hämtade henne från dagis så var hon lite ledsen och ynklig, hon hade sovit flera timmar på morgonen på dagis mellan 6 och 9, sen en lur innan lunch 11-13. Hon är inte ritkigt frisk. Lite småtäppt i näsan men ingen feber har hon haft. Har skickat T och handla suppar så vi har utifall att, det är ju det värsta när hon vaknar på natten och är sjuk och man inte har några hemma.

Nu blir det hopp i badet för mig. Gumman badade tidigare och gissa vad, jag fick tvätta håret på henne! Hon har vägrat i sten att tvätta håret hos mig men nu gick det bra, efter badet satt hon i min famn och åt kvällsfika framför barnprogrammet, jag satt och snusade henner i håret. Mys!

1 kommentar:

Mela sa...

Härligt att åka utomlands. Hoppas på att få göra det själv här framöver :)

Jag gillar som också Hertsön. har många bekanta som bor där och dom trivs hur bra som helst. Tycker det är mysigt och verkar finnas mycket barnfamiljer. :)