söndag 11 juli 2010

Nu brast det...

Och nu brast det för mig! Tårarna sprutar varje gång gumman åker till pappa. Såklart inte framför henne men så fort jag kommit in genom dörren så bryter jag ihop. Huvva, det jobbigaste av allt är när jag är helt ensam hemma och inte kan bli tröstad av T´s famn, som nu. Inatt får jag dock sova ihop med honom och jag längtar så fruktansvärt. Har iaf hållt igång hela helgen, igår strosade vi på stan med T´s syster en stund, hem och sedan cykla vidsare till Hertsön där T´s föräldrar bor. Fick oss lite lunch och fika och sedan skjuts till Hanna där vi skulle spendera natten. Emmy somnade snällt i Tyras säng och vi kunde sitta uppe och prata massor. Idag har det varit strålande väder, vi har tillbringat dagen på deras gård där Emmy har badat i lilla poolen medans vi myst i solen (med undantag för ammning, blöjjbyten och rapning av Noomi och Malva). Cyklade hemåt och nu är gumman åter hos pappa....

Imorgon är det husvisning. Pirrigt!

Inga kommentarer: